Sundbyberg satsar både på bostäder och idrott!

Hela staden perspektivet i fokus!

Torsdag 31 mars 2016

fotboll
Läste idag denna debattartikel och kan bara konstatera att även här ligger Sundbyberg rätt i tänket.

Vi bygger så det knakar (trots vad andra kommunföreträdare anser) och tar samtidigt höjd för en god kultur- och fritidsutveckling.

Johan Storåkers, vårt liberala kommunalråd och ordförande i Kultur- och fritidsnämnden arbetar enträget för att få till nya idrottsanläggningar och att vi i Sundbyberg hela tiden kan erbjuda ett stort utbud av kulturaktiviteter. När vi får till det så får vi på köpet en ökad folkhälsa. Det ger verkligen ett mervärde!

Politiken kan förstås inte göra allt på egen hand. För att lyckas behöver alla initiativrika medborgare vara med.
Därför vill vi förbättra våra redan goda relationer med föreningslivet. Det görs på bästa sätt genom personliga möten. Johan har redan träffat en mängd olika föreningar och vill möta många fler. Vill du och din förening få till ett möte så hör av er!

Klicka här för kontakt: Johan Storåkers